Risiko_top
 

Der holdes Arbejdsmiljøkonference onsdag den 31. oktober 2017

MED-Hovedudvalget er en gang årligt vært for en arbejdsmiljøkonference, hvor alle kommunens interessenter inden for arbejdsmiljø-området inviteres.

Arbejdsmiljøkonference i 2017 holdes TIRSDAG den 31. OKTOBER kl. 8 - 16 (heldagsarrangement)

Du kan deltage, hvis du er:

  1. arbejdsmiljørepræsentant eller leder i en arbejdsmiljøgruppe
  2. formand eller næstformand for et MED-udvalg/Personalemøde med MED-status
  3. medlem af MED-Hovedudvalget
  4. centerchef
  5. tillidsrepræsentant

Da arrangementet grundlæggende er et arbejdsmiljø-arrangement og udgangspunktet er kompetenceudvikling for medlemmer af arbejdsmiljøgrupperne, så er ovenstående målgruppe tillige listet i prioriteret rækkefølge, såfremt antallet af tilmeldinger gør, at vi bliver nødt til dette af hensyn til plads. 

Program inkl. vejledning om tilmelding og beskrivelse af oplæg/workshop

Du kan tilmelde dig nu ved at klikke på dette link =
Tilmeld mig til arbejdsmiljøkonferencen 31. oktober 2017

Husk at du skal prioritere 2 oplæg/workshops - læs derfor program og beskrivelse af oplæg først! 

Hvad er formålet med konferencen

MED-Hovedudvalget sætter dagsordenen for dagen og hensigten er at alle deltager får inspiration og værktøjer med tilbage på arbejdspladserne. Det er arbejdsmiljøgruppen og MED-udvalget som efterfølgende drøfter hvilke initiativer der evt. skal sættes i værk fremadrettet på basis at den inspiration man har fået.

Jeg vil gerne vide mere om de tidligere konferencer

Læs om de tidligere års konferencer via menuen i venstre side af hjemmesiden.

Risikostyring, Arbejdsmiljø og HR i Næstved Kommune, Teatergade 8, 4700 Næstved. forsikring@naestved.dk